shots bakfylla städning o ångest? - repetera

veckan har gått som på räls som man brukar säga. allt har iprincip bara flytit på. det har ju självklart varit fullt upp mer planeringen inför avskedsfesten, dessutom hann vi åka till tyskland en sväng ;) jag hann o träna också, stolt. jag har gjort så mycket denna veckan men kan bara inte få ner alla roliga tankar o sånna saker här, blogg.se hade varit tvungna o stoppa pressarna o enbart uppdatera linns långa långa långa långa inlägg om helt oväsentliga skit saker :P haha nä men jag har haft en väldigt väldigt trevlig helg, men med alldeles för mycket shotar, snaps eller whatever liksom !
Fredag: Sofia kom hit o hjälpte mig med att möblera om o städa, mamma o pappa åkte till landet o vägrade hjälpa till. anyways, när vi väl gjort lägenheten helt oigenkännelig så bar vi ut datorn o provade ljudet i högtalarna, mycket bra måste jag säga. jag är förvånad över vad ett par små högtalare kan göra !  dancefloor it was ! tiden gick rätt fort faktiskt, helt plötsligt var kl 18 o då kom carl hit enda från uddevalla, sen blev kl kvart över och jag hade inte sagt till grannarna, stress stress som alltid över sånna här grejer. sedan hade jag ju självklart GLÖMT o förbereda den första leken som var en sångtävling. alla lappar var ju inte klippta ännu, greatness som miks brukar säga fast nu gör jag det med lite ironi !
Jaja en lyckadfest utan massa trasiga föremål, däremot blev sofia av med sin mobil, så du som tog den, give it back ! :P
oj, jag måste ju berätta om alla fina saker jag fick; två gosedjur av marcus andré o peyman, har nu döpt dom till ivar och conny, men lite hjälp från mina vänner.
I LOVE SWEDEN - tröjan var från anna hanna o matilda, ni är helt otroliga ! sen fick jag en jättemegaskitstor korg med tidningar, CHOKLAD O GODIS o kötbullar, bland annat, av paulin, marc o putte - ni är grymma !! jag fick även massa andra saker, örhängen, SPRIT, trosor? haha, armband, godis o massa massa fina blommor.
ni är guld värda allihopa!
det betydde så mycket för mig att ni kom hit i fredags, STORT TACK !
Lördag: tjeeeeena vilken jobbigt morgon. det är detta som är det tråkigaste med att ha fest; städa dagen efter :) kinda hangover? oh yes, som clara skulle sagt !
o till alla: jag hoppas ni hade de trevligt för det hade jag !
anyways, lördag städning var inte det jag ville fokusera på i detta inlägg. det var bröllop!
amazing ! så pinsamt, jag tror jag blev ganska full igår. vilket inte är så himla bra på min allra allra bästa väns-pappas bröllop, där det är släkt vänner o massa andra som man inte har en aning om vilka det är! haha
Faster eva, du är otrolig !
äsch, nu blev det sjukt långt inlägg det här, det är ingen som kommer orka läsa allt ändå, fast om ni läser detta har ni förmodligen läst hela inlägget, wohoooo, success :D

TACK EMELIE o SOFIA FÖR ALLT !! jag slår er en pling senare :)

måste bara säga att jag saknar sebastian. har inte pratat ordentligt med honom sedan i tisdags. ifs pratade vi lite i fredags. men ja, vi vet ju vilket tillstånd alla var i som var här !! anyways, saknar seb väldigt mycket o denna veckan som kommer nu ska jag boka resan till usa.

jaja, nu blev det låååååååååååångdraget här. keep updated

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0