ångest o fyllemat

okej, det är mindre än en vecka kvar tills jag ska ha mitt avskedsparty o jag är totalt uppstressad o har ångest som fan !! vi är över 60 pers och jag bor inte ens i ett hus.. jag bor i lägenhet, vilket känns mycket bra. not! hjälp mig. haha det kommer bli galet. ifs så är det sjukt kul att så många av mina vänner kan komma o säga hejdå till mig. ännu roligare kommer det bli med alla överraskningar som jag har på g. vilken grej alltså.
det är knepigt hur jag egentligen är mer uppstressad över avskedsfesten än för själva resan i sig. äsch, jaja det ordnar sig. jag ska fixa o trixa så kommer allt gå perfa !

haha gårdagen var ju go den med. tingsek, följt av fika på miks café. hemgång o sen vidare på fest ut till lyckhem. lite galet så där att åka ut dit emelie numera har bosatt sig med sin far, fast utan henne, men det var trevligt. fick träffa jesper, som jag inte någon gång träffat, riktigt så där in real life! bara sett varandra som hastigast på bussen o sånt. anyways så var det helt otroligt att vi för en gång sågs, en gång på 5 år. helt crazy. greatness som miks hade sagt.
efter en mycket kort visit ute i hovås så åkte clara o jag hem o vi kom endast till radiomotet o där kom vi ju självklart på att fan va gott det hade varit med BK nu :P haha, nae.. det var stängt så vi kilade över till preem o köpte nattamat, eller fyllemat som andra kanske hade kallat det :) mumsigt var det iaf !! sen gick vi hem till ögonmåttsgatan, fan va ont jag hade i fötterna asså, vem fan kom på att tjejer ska ha klackskor jämt?! väl hemma såg vi på film och självklart somna clara o jag höll mig ganska vaken till kl 4 då jag slockna.

o förresten, vad händer med världen? alla åker, jag menar alla, verkligen alla åker?! till och med jag.
seb har redan åkt, linnea åker på torsdag,rickard på söndag, miks på onsdag nästa vecka, sen agnes dagen efter, sen åker jag, sist av alla... galet vad jag kommer sakna alla ändå.. skaffa skype everyone, adda mig : linn.r  o läs min blogg er suckers mlinnm.blogg.se =)

s - saknar dig


L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0